George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih

  • masa pelepasan:2024-03-01 18:07:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:548
  • Penerangan pantas:

    George City,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi

Kandungan artikel

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),George CitySumber tenaga pengubah adalah, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

George CitySelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

MandevillePerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan,George CityBerapa banyak pengubah kotak 630, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Dry type transformer factory


George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih



Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Sedia dan efisienPemburukan pengisihan Solenoid

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang,George CityPiawai untuk frekuensi kuasa menentang ujian tensi bagi pengubah jenis kering, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

George CityPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

GeorgeTownMaklumat produk lain
  • Orang melayuPengubah jenis kering 125kvaBahan yang digunakan

    Orang melayuPengubah jenis kering 125kvaBahan yang digunakan

  • TurkuPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoOperasi bergolak

    TurkuPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoOperasi bergolak

  • TurkuPembelian jambatan naik tetapBerapakah tekanan yang dibenarkan suhu

    TurkuPembelian jambatan naik tetapBerapakah tekanan yang dibenarkan suhu

  • SoestBridge boarding forklift mudahPiawaian pelaksanaan

    SoestBridge boarding forklift mudahPiawaian pelaksanaan

  • SoestKllimping bimbitMekanisme pelindung bahan

    SoestKllimping bimbitMekanisme pelindung bahan

  • SoestTahap angkat tetapKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian

    SoestTahap angkat tetapKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian

  • SavehPengubah jenis kering 2000 KVAApakah prinsip reka bentuk

    SavehPengubah jenis kering 2000 KVAApakah prinsip reka bentuk

  • San DiegoPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanPeneraju industri

    San DiegoPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanPeneraju industri

  • segera:Peringatan: Maklumat George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih memberi anda George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih oleh syarikat kami, perkhidmatan George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih. George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di George CityPengubah jenis kering 480vMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!